последен час до сбогуване

-

Friday 17 May 2013

съвместност

най-доброто обяснение на съместния живот...ако случайно някой все още не го е изпитал от първо лице.или за вслучай, че някой друг продължава да вярва в ония - хубавите неща изписани в художествената литература.


Trapped today, trapped tomorrow - Trapped in love and trapped in sorrow

с известна доза меланхолия си спомням, че едно време като четях и преживявах гибелните и стихийни чувства на авторите посредством лирическите им герои не спирах да се възхищавам и дивя на силата, продължителността и чистотата на описаните чувства. после пишех страници и страници есета и анал-изи (мнее, наш'то поколение пишеше литературно-интерпретативни съчинения), които учителите ми много харесваха и хвалеха. сега не мога да напиша и едно изречениие по темата. или по-скоро не искам. и ако някой ме попита за мнението ми за
красотата и чистотата на любовните трепети на първата любов в 'Ангелинка' ще му отговоря само с безсмъртния лаф на Поручика 'а, благодаря, само сифилис ми трябва'. и изобщо - 'колега, не ме занимавайте с глупости, бе!'

life does that to you sometimes...